Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jaaack6 | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Kowalczyk adresBełchatów zarejestrowany11.06.2008 @12:03:45 ostatnio na stronie26.09.2015 @18:06:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty64 komentarze1442 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony Alpha 300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Fotoimpresje    16.11.2008 @22:49:56
Na optyke mnie sie podoba
na technike niech sie madrzejsi wypowiedzą
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Robee    16.11.2008 @22:32:54
ja tez moim zdaniem jest za dyzo wolnego miejsca od dołu, poza tym kadr "leci/ucieka" eksponuj to co masz do przekazania, niech jest w jakiejś sytuacji a nie tylko siedzi bo takich zdjęć jest wiele a Ty masz zrobić coś "innego"
~piotrrodzoch    16.11.2008 @22:26:02
najnowsze foto.. fajna dziewczyna, zgrabne nogi, biust jest ... twarz i ładne włosy... ubierz ładnie, jeszcze pora na jesienne kolekcje i w plenerek na światło dzienne.
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~gregor2526    13.11.2008 @23:23:43
Pająk był prze szybę robiony. A czerwono jest bo takie jakieś dziwaczne oświetlenie tam było.
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
~aniafs2    08.11.2008 @21:27:27
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Dopiero niedawno zaczęłam zabawę z aparatem i cały czas się uczę.
~greenSHE    08.11.2008 @10:46:35
dziękuję
~subiluru    08.11.2008 @10:21:34
dzieki za komentarz. Ziarno zrobilem specjalnie wywolujac zdjecie technika symulujaca konkretna klisze i papier fotograficzny. film foma , papier agfa do fotografi b+w.
~happinesSzur    08.11.2008 @08:28:13
nie nie, wiekszosc Twoich zdj oceaniłam:Pale i tak widze new wiec jeszcze je ocenie ale pozniej tez brak czasu:D:P
~happinesSzur    08.11.2008 @08:21:04
i co najwazniejsze oceniałam:D
~happinesSzur    08.11.2008 @08:20:28
zapewniam Cie ze wiekszosc widziałam:P
~Fotoimpresje    05.11.2008 @22:29:02
Na wzajem,
Dobranoc
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    05.11.2008 @22:26:37
Juz wiesz jak Twoje,
dobija mnie to ciagle przeciążenie serwera...
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    05.11.2008 @22:23:35
Hmm.
Nie wiem co napisac bo ja mam do tego zdjecia stosunek mniej optymistyczny
Dziekuje
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~gregor2526    05.11.2008 @14:27:40
Nie bawiłem się kolorami w ogóle
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
~kati1305    05.11.2008 @13:10:23
pozdrawiam i dzięki
_______
"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"-Emil Cioran...
~rutkaagar    05.11.2008 @12:02:35
Dziękuję ślicznie
_______
********
~greenSHE    05.11.2008 @09:12:40
dziękuję za wszystkie komentarze :D
~lesiutek1    05.11.2008 @08:36:31
do Szczercowa jeszcze daleko to Smugi
dzięki
~Adso    05.11.2008 @07:32:51
dzięki...trzęsło straszliwie))
~Fotoimpresje    04.11.2008 @08:58:14
I chyba nie często występuje
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    01.11.2008 @06:21:25
hehe no wlasnie, nie moge ale jak widze Ty tez nie, a moze dopiero sie kładziesz :D
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~warriorr    29.10.2008 @17:23:21
miało być naturaaalnie :P
ale dzięki
_______
"świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych, lecz gówno wartych zdjęć (...)"


_______________________________
~warriorr    29.10.2008 @17:19:56
różowy nie jest mdły :P
_______
"świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych, lecz gówno wartych zdjęć (...)"


_______________________________
~Fotoimpresje    27.10.2008 @20:13:54
Sory juz przeczytalem ale teraz sam widzisz jak mylace jest ocenianie tego typu szczegulow
ja widze tylko wwl i nie jest to ta sama ostrosc co na boku samochodu
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    27.10.2008 @20:11:30
Mozesz mi go napisac?
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt